if you care for me.

Min blixt visit i förorten blev bra på alla sätt och vis. Fick chansen att träffa min så gott som nästanmamma Marie, gosade med hundarna, hade en underbar kväll med mina girls. Och sist men inte minst så fick jag det jag önskade mig mest av allt. You make me whole.

Spenderade eftermiddagen i skolan tillsammans med SVJ och en Åsa. Vi skulle diskutera frågorna inför seminariet imorgon, och vi gled in på minst sagt intressanta sidospår. Dessa underbart härliga människor slutar aldrig att förvåna mig. Det är faktiskt förvånadsvärt upplyftande att diskutera homosexualitets historia och s/m på ett allvarligt vardagligt sätt.

Snart ska jag ta och bygga lite mat på vår nya spis :). Underligt vad glad man kan bli över något så banalt som en ny spis. En som inte exploderar eller själv bestämmer temperaturen på ugnen. Sen ska jag nog masa mig iväg till friskis och skaka av mig lite muskelpsänningar.

Kärlek och respekt till alla jag känner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback