pick me upp.


First of all, så vill jag upplysa världen om att det finns en människa som betyder allt för mig. Han heter Mikael Eklund och går även under titeln som min, och bara min, pojkvän. När jag är med honom så suddas alla orosmoln och trubbel ut, vid hans sida blir jag till en tvättäkta prinsessa som inte kan sluta le. Älskar dig baby.

Sen kan jag även påstå att jag har funnit en ny alldeles underbar vän. Hade besök från Rättvik i helgen, och det överträffade alla mina förväntningar. Tillsammans med Fiola trillade jag runt i natten och kände mig mer levande än någonsin.

Jag tror att jag håller på att bli gammal dock.  Det gick nämligen upp för mig när jag skulle gå ut på stockholms nation i lördags. Utgången i sig var heelt okej, men jag fattar inte att folk orkar hålla på som dom gör. Hela kvällen kändes som en lång jävla kö. Och jag har inte tid att köa, jag har viktigare och betydling roligare saker som väntar på mig.

Men snook var ju helt okej :D.

Nu ska jag ta och äta lite, sen finns det ingen återvändo..
Puss och kram kompisar!


Kommentarer
Postat av: Fiola

maria maria,
här sitter jag och försöker få ihop min psykologi
hemskrivning. kommit igång bra, kanske beror det
på att jag har min älskade mössa på mig. tusen tack för att du tog dig tid att skicka den, men ska jag vara ärlig så blev jag gladare för brevet
än självaste mössan :D

annars, fick jag idag besked om att jobbet i uppsala
eventuellt blir mitt. tänk, jag har aldrig varit
så nära min dröm - och trots det, börjar jag känna mig osäker.

hoppas du mår bra.
många kramar

Postat av: mamma

Bonusar i livet: älsklingar.
Du har ju ganska många - två av dem finns i bloggen och tillsammans bildar vi en ring runt dig genom livet.

2006-12-03 @ 09:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback