vilket hundliv

You Are: 80% Dog, 20% Cat
You and dogs definitely have a lot in common.
You're both goofy, happy, and content with the small things in life.
However, you're definitely not as needy as the average dog. You need your down time occasionally.
Om du fick välja, skulle du vilja vara en hund eller en katt? Tydligen är jag själv mer utav en hund. Och det känns ju faktiskt helt okej. Inte för att jag har så mycket för att sniffa folk i rumpan eller jaga fåglar, men jag ligger gärna i någons knä och blir kliad på ryggen och jag älskar att leka lekar :).

http://www.blogthings.com/areyoumorecatordogquiz/

Idag ringde dom från Norrlandsgårdarna och sa att det fanns ett rum till mig. "WOPI!" Tänkte jag och kastade mig genast på telefonen för att få tag på tjejen som bodde där nu. Så nu har jag varit och kikat och blivit helt kär i korridoren på plan två på studentvägen 18.

Fred ut mina vänner.

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är min gullevovva!

2006-12-03 @ 09:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback