backstabber lady.

Jag är en aningens irriterad. På mig själv oturligt nog. Jag misstänker att jag har glömt min USB-kabel till min mobil hemma hos mor och far. Och det retar mig eftersom jag nu inte kan lägga upp alla bilder som jag tar på mina långa och många upptäcksfärder i Uppsala.

Idag tog jag mig en tur i skogen när jag var ute på min morgonpromenad. Passade på att plocka lite blåbär att baka en paj på till ikväll. Till min besvikelse hade det mesta utav årets blåbär skrumpnat ihop till små tråkiga pluttar. Men jag kämpade på och fick tillslut, efter typ fytrio långa minuter i obekväma ställningar, få ihop tillräckligt för att fylla en pajform.

Ikväll får jag besök av Karin med sällskap :).

Sakta med säkert börjar korridoren fyllas på. Igår fick jag tillfälle att bekanta mig med en av nymkomlingarna. Magkänslan säger mig att det kommer bli en kick-ass höst här. Bara det att min underbara luss numer bor bara några meter bort från min dörr är tillräckligt för att jag inte kommer vilja lämna Uppsala på bra länge.

Nu ska jag köpa mjölk till vaniljsåsen.
Ta hand om varandra!

Kommentarer
Postat av: mamma

martha-ernst är i farten... Cykla lugnt nu och gärna med hjälm (tänk på Peter Siepens kloka ord). kraaam!

2007-08-26 @ 07:16:58
Postat av: Natalie

Hej Jag har massa pärlfigurmallar hemma på min dator men det är lättare om jag får din hotmail om du har någon. Lättare att skicka då. MVH natalie

Postat av: Pernilla

Sweetie, hej! Oh, ja. Det kommer minsann bli en riktig kick-ass höst! En riktig guldkorre har vi ju, och jag är så himla glad över att få bo här. Iih. Får se till att styra upp korre(kräft?)middagen snart. Största kramen från er nya stjärna ;)

2007-09-02 @ 23:12:09
URL: http://heidipernilla.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback