när unga hjärtan stannar.

Det är så fruktansvärt, så obeskrivligt orätt när unga liv tar slut så plötsligt, så skoningslöst. En gammal vän har förlorat sin bror. Fick veta det för en stund sedan. Min alldeles egna underbara lillasyster satt och grät stora, våta tårar. Pojken gick i hennes klass. På en millisekund vällde tusen hemska känslor upp i i kroppen när jag förstod hur han, min vän, måste känna sig precis just nu.

Jag har inga ord.
Kan inte säga det nog många gånger, ta hand om varandra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hemsk människa du är

2007-08-11 @ 11:56:26
Postat av: mamma

Vem har mage att skriva en anonym kommentar till en sådan sorglig och känslosam blogg? Somliga bär sitt hjärta på utsidan (t ex du min unge), kanske är det något som kan göra andra avundsjuka? Nej framför rakryggade personer som vågar stå för vad de tycker!

2007-08-13 @ 20:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback