come away with me

Eufori, så känns det i kroppen. Total lycka är också en ganska pricksäker definition av det som jag känner just nu. Just här. Jag har nog aldrig kunnat föreställa mig hur bra det skulle bli. Och trots att det höll på att gå riktigt snett, med ett mobilbatteri som dog på tåget, så slutade det mer än bra. Tur att grabbarna på grillen vid solna station var vänliga nog att låna mig ett eluttag så att jag kunde ladda mobilen och ringa herr Myra :). Mysmiddag, idol och gos under en filt i en oh så skön soffa och sen somna i en varm famn. Det blir nog inte så mycket bättre.

Hälsade på hos min underbara Isabellbell idag också. Adventslunch med risgrynsgröt och sen en långpromenad med lilla skorpan. Perfekt faktiskt. Hem och byta om, middagsbjudning hemma hos Eva. Alldeles lagom så att säga.

Nu ska jag byta om till nattlinne och raggsockor, glida ner i fotöljen och titta klart på Babben med mor.
Är inte livet bra underbart?
Massor med kärlek till alla jag känner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback