just please let it snow

Jag är tillbaka i förorten. Efter en något stressig och oändligt lång torsdag klev jag in genom dörren till mitt barndomshem. Och det är alltid lika underbart att mötas av två helt överlyckliga fyrfotingar som överöser mig med pussar. Att sen få sjunka in i lilla mammas trygga famn är ännu bättre. Men jag var egentligen bara in och vände. Släpade upp mina pinaler och julklappar på rummet, packade en ny väska och begav mig till Solna. Till en annan famn :).  Där spenderade jag två dagar i en underbart stor säng med en lika underbar Ludde. Det är konstigt vad snabbt man kan känna sig hemma. Det var så skönt att bara inte göra något alls, mer än att läsa, diska och laga mat.

Idag har jag julhandlat det sista inför morgondagen, bakat hemskt söta, och mycket goda, muffins, fikat och bytt julklappar med lilla Elsa. Lite senare ska jag över till Isa och lämna över lite klappar där också. Sen ska jag nog faktiskt stupa i säng.

Kärlek och respekt till alla jag känner :).
Och god jul på er förresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback