jag ska låta iTunes styra mitt liv.

Igår kväll, när jag egentligen borde ha skrivit på min seminarieuppgift som visserligen bleb klar den natten, så föll jag för frestelsen att göra precis som alla andra. Jag kom över ett utav de där "svara-på-frågor-med-hjälp-av ipoden"- testen. Fast jag bestlutde mig för att använda iTunes istället. Men goch vad kul det var. Och så sjukt träffsäkert. Tack tias :).

How are you feeling today?
Vacker land (Bo Kaspers Orkester) - Oh så sant

Will you get far in life?
Sparkling diamonds (Moulin rougee soundtrack) - Well, we are livning i a material world?

How do your friends see you?
The remedy (Jason Mraz) - Jag lägger helt enkelt inte ner för mycket tid på att oroa mig.


Will you get married?
Min man (Lisa Nilsson) - Tydligen, och med någon alldeles näst in till perfekt.

What is your life's theme song?
Get up (Fibes, oh Fibes!) - Gör något åt saken liksom.


What is the story of your life?

Candyman (Christina Augilera) - Ha!

What was high school like?
Miniature Disaster (KT Tunstall) - Ge mig kontroll!

How can you get ahead in life?
This is how we party (SOAP) - well, eh.. Pinsamt att den ens fanns med på 25 mest spelade..

What is tomorrow going to be like?
The Wreckoning (Boomkat) - Pass på, kommer tydligen att vara rätt bitsk.

What is the best thing about your friends?
These Words (Natasha Bedingfield) - i just love love love you guys.

What is in store for the next weekend?
Cigarett (Bo Kaspers Orkester) - Mah, cancer?!

What song best describes you?
Can’t hold us down (Christina Augilera) - Thats rights! Mucka med mig om du vågar.

How is your life going?
Lean Back (Fat Joe feat. Terror squaw) - No stress man. Ha! Jo visst!

What song will play at your funeral?
Solklart (Livelihood) - Uh yes yes yes! Så självklart uppenbart solklart.

How does the world see you?
Svårt att säga nej (Bo Kaspers Orkester) - Den gick rakt in i hjärtat.

Will you have a happy life?
Bröllopsresan (Bo Kaspers Orkester) - Tydligen rätt melankoliskt men ändå tillfreds, eller?

What do your friends really think of you?
Kiss that girl (Sheryl Crow) - Ouppnåelig?

What song describes the person you're attracted to?
Gold Digger (Kanye West) - Haha, älskling ser ut som jag kommer vara din sugar mama.

What message would you like to tell the next generation?
Fredrik Snortare och Cecilia Synd (Petter) - Don’t do drugs kido!

Do you have a deep dark secret?
Hit the road jack (Ray Charles) - huh?

Do people secretly lust after you?
Me, myself and I (Beyonce) - Tydligen.

How can you make yourself happy?
Shake that thing (Sean Paul) - Försök att inte skratta när jag skakar min jello-butt!

Will you have children?
Det smaraste jag gjort (Bo Kaspers Orkester) - Såklart!

Some good advice for you.
Billy Brown (Mika) - Don’t fall in love with another man?

How you will be remembered:
Non, Je Ne Regrette Rien (Edith Piaf) - YES!

Your signature dance song!
Miss Independent (Kelly Clarkson) - Oh ja, kom igen systrar.


Kommentarer
Postat av: mamma

Fattade ju inte alla låtarna men med dina kommentarer gick det bättre. Tänk vad man kan tolka saker - själv drömde jag märkligt i natt, men med mycket tydliga symboler. Berättar mer sen.
Kvar i röda rummet efter dig fanns: nytt halsband, gröna örhängen, hårnålar och stort hårspänne och sprillans nya vita hårkammar (som låg i en kasse med skräppåsar och kvitton). Har packat allt i en påse tillsammans med en övergiven raggsocka. Finns att hämta vid lämpligt tillfälle. Stor kram från din alldeles som vanligt hönsiga mamma.

2007-02-27 @ 10:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback