my day.

Brevid mig på skrivbordet ligger ett litet rektangulärt paket med röda, krusiga snören. I paketet ligger världens finaste kulspetspenna i rosa plast, med lurv och en vippig fjäril på. Det är min namnsdag idag och jag har köpt en namnsdagpresent till mig själv :).

Hela dagen idag har vrit bra. Väcktes i morse av att älsklingen ringde, efter en stund sömndrucket pratande insåg jag vilken hemskt huvudvärk jag hade. Gårdagens vindrickande gjorde sig påmind och jag beslutade att ligga kvar i sängen åtminstånde en stund till. Efter lunchen (fiskpinnar och gröna bönor) ringde storebror och föreslog en fika. Lite promenad, lite te på linnés och en bussresa senare var jag hemma igen. Ringde till världens bästa mormor och morfar och fick sponsring till en ny toner till min förträffliga skrivare. Om en stund ska jag tassa ut i köket och äta en semla medan jag funderar ut vad jag ska äta till middag.

Mitt liv är perfekt. Fattigt på slantar, men underbart.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback