mitt underbara liv.

Hej alla. Jag ska inte bli långrandig men jag tänkte bara säga att mitt liv är perfekt. Det är en av anledningarna till att jag inte har uppdaterat bloggen på typ hundra år. Jag har liksom så fullt upp med att leva ut min tillvaro till max att jag inte har tid med sånt här. Jennyluss är på plats i korridoren så nu börjar partyt på riktigt :). Min älskade Elsa har vips flyttat hemmfrån och blivit jättevuxen. Lillasyster har gått ut nian och även hon blivit stor i ett naffs. Själv fick jag VG på hemtentan och är alldeles jätteglad över det.

Nu ska jag sova och imorgon bär det av till uppsala igen. 
Puss mina vänner, ta hand om varandra. 

Kommentarer
Postat av: mamma

det är rätt! njut av livet, lägg dig ner och lukta på rosorna. gå mer barfota, åk mer karusell, alltså precis vad du gör...

2007-07-11 @ 16:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback