sällskap.

Jag satt ute i solen och läste nu på förmiddagen. Jag var helt inne i världen av trollkarlar och magiska varelser när en liten nyckelpiga landade på min handflata. Jag blev så glad, jag satt länge och bara tittade på det lilla krypet som lungt och metodiskt traskade runt på min hand, vandrade mellan mina fingertoppar och kikade ner i boken. Efter en stund tröttnade hon och flög vidare. Och jag fortsatte läsa i den mycket gripande boken om Harry Potter och Fenixorden.
 

Jag väntar sällskap från Stockholm idag, ska bli spännande och trevligt :).
Ta hand om varandra.

Kommentarer
Postat av: malin

hey, bra att vi tanker samma saker :) haha. varmen ar bra fast det ska bli skont att komma hem till vad som forhoppningsvis blir lite fin svensk sommar. hur har din sommar varit so far? take care!

Postat av: malin

ah, later som en kickass sommar! jag kommer hem den 24, alltsa om en vecka. det ska bli skont. (jag ar en san dalig backpacker, haha) vad gor du till hosten da? kram kram

2007-07-17 @ 12:41:48
URL: http://misswaern.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback