änglarna i mitt liv.

Jag fick ett mycket sött, och även mycket försenat, påskägg av Jennyluss igår. Jag blev så glad att jag tjöt ett litet lyckotjut och skuttade till när jag fick se det pyttelilla ägget med fina krusidullsnören på. Innuti låg en hemskt söt rosa elefant att använda som hållareförviktigtalappar, en rosa hjärtemagnet med texten "miss you" att ha på elementet inne i mitt badrum och en nyckelring som det stod "angel!" på. Alla goda ting är tre som man säger :).


Så himla sött :).

Jag håller på och tragglar mig igenom det sista som ska finnas med i portfolion, inlämningsdatumet är egentligen inte förens nästa vecka, men jag satsar på att vara klar ikväll för att kunna njuta av det underbara junivädret. Det är så smärtsamt att sitta instängd på sitt studentrum och skriva när solen skiner och alla andra ligger på gräsmattan (a.k.a playan) och solar. Fast idag trottsade jag förnuftet och tassade ner med min brassestol. Jag kunde ju inte låta lussan ligga där helt ensam :P. Två timmar senare var jag konstigt nog sjukt motiverad att ta tag i mig själv. Och jag är faktiskt nästan klar, bara några små grejer att fixa.

Jag har så mycket jag vill skriva om. Tusen tankar varje dag brottas om att komma ut och skrivas ner. Men det blir för mycket på en gång, hinner inte riktigt med att sortera. Jag vill berätta om äventyren som jag upplever här i Uppsala, om de frustrationer som väcks på insidan av att människor beter sig illa, om känslan av total lycka över att ha så underbara vänner. Jag vill skriva om allt. Some other day.

Storebror gifter sig på lördag, ohmigod!
Puss mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback