be good for goodness sake.

Jag satt och kikade igenom alla bidragen för kvällens Eourovision, en del var riktigt bra medans andra var.. Well inte fullt lika bra. Jag började undra om det helt plötsligt har blivit jätteinne att vara transa. Jag menar se bara på Ukrainas bidrag(http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=789028), ohmigod, jag höll på att kissa på mig för att jag skrattade så mycket. Det ska bli olidligt spännande att se hur det slutar ikväll. Mina tummar kramas iaf för att The Ark ska vinna. Cus I''m the worrying kinde ;).

På måndag åker jag och pojkvän till Grekland, helt ofattbart. Det känns konstigt att det är så snart, alldeles nyss var det ju två månader till vi skulle stå på flygplatsen och ivrigt vänta på att få lämna landet. Sannolikheten är ju rätt står att vi kommer få höra grekernas bidrag(http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=788231) ett par tusen gånger. Men jag klagar inte, jag tycker den är rätt nice :).

Nu ska jag gosa lite mer med hundrarna.
Puss


Kommentarer
Postat av: mamma

Yasso Marija! Den gungar skönt - helt ok schlager tycker jag. Men the Ark är bäst!!!

2007-05-12 @ 20:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback