det ljusnar.

Idag hade lillasyster sin sista vårkonsert med sin klass. Det var underbart på tusen olika sätt. Hon är så söt, systrami. Jag satt där i bänkraden och blev alldeles nostalgisk, fällde några tårar och kände mig så stolt.
 
Jag är lite smått irriterad på mig själv att jag aldrig känner att jag har tillräckligt med tid att verkligen skriva det som jag vill skriva. Miljoner tankar snurrar runt och trängs på insidan. Men när jag väl sätter mig ner så kommer nått emellan och jag lägger det åt sidan.

Jag har nog aldrig cyklat så långsamt som jag gjorde när jag tog mig hem från stationen tidigare ikväll. Med lite Billite the Vision and the dancers i öronen kändes kvällen helt fulländad. I'm in love with this city.

Nu ska jag nog sova.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback