goodbye sweden.

Jag och pojkvän drar til Grekland imorgon bitti. Morfar frågade tidigare om jag hade någon redfeber, och när jag kände efter upptäckte jag till min förvåning att jag inte hade det. Det känns konstigt ovant att vara så här lugn. Det är ju trotts allt första gången jag lämnar landet, helt utan någon annan vuxen att förlita mig på. Nu har jag ju visserligen inte rest så värst mycket, men ändå. Det ska mest bli väldigt skönt att komma iväg. Ser fram emot att slappa vid polkanten hela dagarna, dricka öl och äta sovlaki. Har lovat lussan att skicka vykort och det så bli. Så från och med imorgon och en vecka framåt blir det lite svårare att nå mig. Jag kommer stänga av mobilen för att inte behöva öka på min telefonräkning ytterligare. Så om ni, mina kära vänner och läsare, skulle vilja något så rekomenderar jag sms eller mail. Och hör gärna av er, jag vill ju veta hur mycket jag saknas medans jag är borta ;).

För övrigt så ska jag från och med nu alltid kolla på Eurovision tillsammans med Jenny, kvällen igår var helt perfekt. I goda vänners lag kändes poängrapporteringen inte alls så onödigt lång. Jag tackar Axel för att han lånade mig sin soffa och ett täcke så att jag slapp ta nattbussen alldeles ensam ut till förorten.

Nu ska jag packa klart och sen är det sängen som gäller. Ta hand om varandra.
Puss

Kommentarer
Postat av: mamma

Tänk - nu är du i Grekland. Ååååååååh jag är sååååå avundsjuk! Men det är dig sååååå väl unt. Tack för SMS och att du ringde hem och talade om att du är framme. Nu kan modershjärtat ta det lugnt... kram som räcker hela dan.

2007-05-14 @ 15:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback