iväg till huvudstaden.

Jag gör en snabbvisit i Stockholm idag. Ska bli båda kul och.. bökigt. Hade gärna stannat i Uppsala och vilat upp mig. Min hals verkar ha total strejkat så jag låter lite som en grabb i målbrottet. Men det ska bli underbart att äntligen få se resultatet av mor och fars flitiga repande inför vårkonserten. Collage är en himla duktig kör, jag rekomenderar alla varmt att gå och se/höra dom. Efter konserten blir det att bege sig ut till förorten, till pojkvän och hundarna. Ska försöka låna mammas symaskin, min alldeles nya fina gula klänning har fått två fula hål. Och så ska jag se till att ta tillbaka min underbara kycklingkjol av lillasyster :).

Of we go, tusen pussar till alla mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback