morgonpromenad.

Ibland är jag så himla hurtig. Idag väcktes jag av ett telefonsamtal från lilla mamma. Sen kunde jag inte somna om så jag gick upp en timme innan väckarklockan skulle ringa. Men det gjorde liksom inte så mycket. Dock insåg jag att städgubben höll till i köket och ingen annan var vaken så jag fick snällt sitta inne på mitt rum och vänta. Tillslut tröttnade jag och drog på mig träningskläder, tog satts och sprang ut i trapphuset för att inte den mycket griniga städgubben skulle hinna se mig. Tog mig en lång och underbar promenad i ett vaknade uppsala. En timme senare stog jag i duschen och kände det varma vattnet mot min mycket kalla hud. Det var nämligen inte så varmt ute som jag trodde.. Sen gjorde jag mig en helt fantastisk smoothie (yoghurt, ananas, proviva jordgubb, vindruvor, apelsin och krossad is). Känner mig mycket pigg och fräsch :).

Jag är dessutom världens lyckligaste som har sådanna underbara vänner så nära till hands. Igår slängde jag och Jenny ihop en riktigt lyxig köttfärslimpa (soltorkade tomater, fetaost, svarta oliver, rödvin och vitlök) till det hade vi en rotfruktsblandning som rostades i ugnen. Helt makalöst. Elias fick vara med också. Sen blev det vin, ost och TP :). Och eftersom Elias är världens sämsta förlorare så lät vi honom vinna..

Nu ska jag bädda min säng och sminka mig.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback