vuxenpoäng.

Jag gjorde ett litet tevligt test på http://www.vuxenpoang.com, det visade sig att jag är en aningens lillgammal..

Din Vuxen poäng är 18,9.
Din ålder borde vara 34.9 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse. Ojdå, ditt test visar att du måste tagga ner lite. Du är lite för mogen för din ålder. Kanske dags att sluta använda ICA-kortet eller sälja bilen? eller varför inte beställa en resa till Kos?

Bah, det är inget som helst fel med att dra fram ICA-kortet för att samla poäng vid alla givna tillfällen, till och med när man bara ska betala en piggelin. Och Kos? Seriöst, jag är inte mycket för att trängas med trettonmiljoner minderåriga brudar i stringbikini. Då tar jag hellre en husvagnssemester till Gotland.

Dags att krypa ner i sängen tror jag.
Godnatt mina änglar och vänner.

PS Min jennyluss är tillbaka :D.

Kommentarer
Postat av: Fiola

Men, han va ju.. the one? Jag är ledig hela helgen, förutom imorgon kväll!
Ring eller skriv mail! Jag har alltid tid för dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback