fäääääärdiiiiiig

Jag blev klar tillslut. Skrev det sista på sammanfattningen nu på förmiddagen. Sen kunde jag äntligen slappna av. Kröp ner i sängen med min efterlängtade Harry Potter, men jag hann bara läsa två sidor innanjag somnade. Jag låg där och slumrade, till underbara toner av När änglar drömmer. Så underbart ljuvligt skönt.

Idag ska jag vara i skolan mellan ett och fem. Tror jag iaf. Sens ka jag ner ens väng till nationen och baka lite till adventsfikat på söndag. Sen blir det en underbart skön, och framför allt lugn, kväll här hemma. Åker till mor och far imorgon bitti, helst hade jag åkt redan ikväll. Men jag orkar inte släpa runt på packningen hela dagen.

Tusen pussar

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Grattis! Njut av väl utfört arbete, och raska dig hem, Jag längtar. Mamlan

2007-11-30 @ 05:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback