hasande tofflor och clementiner

Avskedsmiddag med älsklingarna, treat. Hemtentahysteri, sitta uppe hela natten. Sova. Vara social med fransmän med snälla ansikten.  Konsert och biljettförsäljning, kaffepaus och stirriga vuxna. Sova. Hem vill ett regnigt och töigt Uppsala, bal och en magisk kväll/natt. Mysa i sängen, bli kliad på ryggen. Utflykt med kollegor och chefen, fika, loppis och bilfärd. Middag, vitlöksfylld kycklingfilé med bacon och rotfrukter. SandorslashIda, Wimbeldon, fnitter med Luss och Nilla. Sova. Plugga med Johan, satsläsa och bisatser. Promenad, införskaffa kurslitteratur. IcaVäst med Nilla, fläskpannkaka och clementiner.

Snart: våfflor och Luss och Axel.

"Det är så gott att må gott igen.."


Kommentarer
Postat av: mamma

kliad på ryggen... låter jätteskönt, men jag blir så klart nyfiken vem som hade förmånen att få klia? Kan det vara prinsen från balen, eller någon annan kavaljer? Äh, jag bara larvar mig. Kul att du njuter och mår bra! Ett äkta rosenknoppsliv!

2007-11-10 @ 14:13:34
Postat av: Jennylusss

Skriv mer älskling, jag vill läsa mer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback