kallt om nosen

Jag vaknade med ett ryck av att jag hörde knackningar på min dörr. Alldeles sömndrucken och vinglig ställde jag mig upp, drog på mig en morgonrock och öppnade dörren. Där stod Nilla och ville ha promenadsällskap. Jag var inte sen med att slänga på mig varma kläder (hade till och med underställ) och skutta ut i snön tillsammans med mitt lilla mumintroll.

    

Här plockar vi blåbärsris :).
Pysslig som jag är satte jag mig och knåpade ihop lite prylar att hänga i riset.



Ser det  inte lite ut som en julgran :)?


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Klar julgranskänsla! Marthaernst poäng 10,0.
Du får hjälpa mig att pyssla fint i helgen. Längtar... kram mamlan

2007-11-28 @ 19:01:23
Postat av: trollet

hihi, ja, det var minsann en trevlig promenad vi hade idag. i love skogen. och jul. och alla julförberedelserna. mysigt! stor kram till dig, hjärtat


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback