one hand in my pocket

Jag har snöat in på en gammal favorit igen. Alanis Morissette spelas i högtalarna och jag skrålar med för allt vad jag är värd. Underbart. And when speaking of snow, det här med snöslask och snålblåst känns inte helt okej. Fast jag är ju rätt glad att jag med gott samvete kan stanna inne hela dagen. Hade tvätt-tid elva till ett idag, som jag nästan glömde bort. Men nu att allt rent och torrt :). kikade lite på Scrubs inne hos Nilla, somnade på hennes säng en liten stund. Efter det slökikade jag och Lussan lite på the best serie ever, Sex And the City. Och nu kan jag tyvärr inte skjuta upp på mina måsten för idag. Ska skumma igenom ett par böcker för att kunna bestämma vilka två som jag ska göra en analys av. Det blir nog kul, i hope.

Jag har förresten haft en fantastisk helg.
Kort summering:
Fredag - tjejmiddag men Nilla och Luss, vin, god, mat, idol. Utgång, först ÖG och klubb Knas sen Petter på V-Dala.
Lördag - lördagsfika och shopping med Luss. Hittade den supersnygga vinterjackan på rea och en underbar svart klänning på mamma-avdelningen. Antigås-sexa på Norrlands, mat, vin, snaps, sång och fina människor. Etage med Luss och Märta. Kyssar och sång.

Bastun är bokad, så klockan fem är det tjejmys och sen lite mera plugg.

Ta hand om varandra mina älskade vänner.

Puss


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Härlig helg! Mamma vill också basta. Kommer väl snart och hälsar på... fast först kommer du till mig. Yippie!!! kram som räcker hela dan

2007-11-25 @ 19:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback