lilla sparven.

Jag hyrde La vie en rose igår, filmen om Edith Piaf.  Oturligt nog somnade jag efter halva, helt utslagen låg jag i soffan och drömde om Paris och hjärtskärande sång. Men eftersom jag var ledig idag så såg jag helt enkelt klart på filmen idag. Enastående vacker.  Jag grät nästan hela filmen igenom. mest för att den vart så vacker, men också för att historien om denna fantastiska kvinna är direkt smärtsam.  Se den.

Åh ja, jag permanentade mig igår. Igen :).
 

Fåret is back helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Fiola

Ja ja ja, och ja igen - jobbet är mitt baby :) Allt hänger nu på hur det ordnar sig med tak över huvudet. Så hör du något om någon som vill hyra ut - tänk på mig :)

Snart Maria. Snart kan vi skratta oss igenom natten bland gator och torg i Uppsala :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback