prinsessa av september

Jag var helt euforisk när jag efter vad som kändes som världens kortaste bussresa hem till Uppsala äntligen stupade i säng i natt. Jag låg en kort stund och tänkte tillbaka på vilken underbar kväll jag hade fått uppleva, tillsammans med världens bästa Elias. Billie the Vision And the Dancers på Nalen, middag och en massa öl, irrvirr i stockholmsnatten och slutligen en ganska behaglig bussresa.

1.
      2.      3.

1. Elias gör en ungerbar imitation av allas våran Peter Sipens.
2. Maria ler en ganska så krystat leende.
3. En blurrig bild av det fantastiska bandet Billie the Vision And the Dancers.

Peter LeMarc - Älskad från första stund
Det finns inga ord för den låten. Bara lyssna.

Nu ska jag ta tag i mig själv och återgå till hemtentaskrivning. Wopi..
Tusen kramar till alla jag känner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback