rut och jag.

Idag har jag bekantat mig med min nya bästa vän, jag kallar henne Rut. Hon är liten och söt och mycket samarbetsvillig. Vi kommer bra överens, Rut och jag. Varje gång jag får syn på henne där hon står i sin praktiska lilla väska blir jag alldeles varm i magen. Och hjärtat. För jag har verkligen de bästa vännerna i hela vida världen. På min födelsedag fick jag av mamma, pappa, Tessan, Daniel, Jenny, Axel och Elias en alldeles egen symaskin.

Tack för att ni finns och förgyller alla 365 dagar om året.
Älskar er innerligt.

Kommentarer
Postat av: mamma

Symaskin-skin-skin, sy-ma-ma-ma-ma-maskin! Passade väskan? Har du lajjat med med den än och läst intruktionsboken fram och baklänges? Klappa lilla Rut från mig och lilla Knut också. Låna gärna Rut och Knutböckerna på bibblan. De är helt underbara böcker att läsa och använda i undervisningen. Hett tips från coachen. Kram till alla mina festprissiga barn som nu är på samma korridorsfest! WOW! hälsar mamma och pappa

2007-09-21 @ 19:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback