att befinna sig i ett ingenting

Jag känner mig underligt tom på insidan. Allt det där sprudlande glada är som bortblåst. Allt det som blev sagt igår, men kanske mest det som inta blev sagt, har karvat ett stor hål på insidan av mig. Urhålkad och utslagen ligger jag på marken och kippar efter luft, längtar efter värmen som försvann. Kom tillbaka till mig.

Men jag är inte ensam. Runt omkring mig finns det änglar som torkar mina tårar och viskar i mitt öra att allt kommer ordna sig Maria. Jag vet verkligen inte vad jag hade tagit mig till utan er. Tack.

Jag vann på triss idag, 75 :-. Jag ska nog lösa in den mot tre nya,  kanske vinner jag storkovan. Det sägs ju att har man otur i kärlek har man tur i pengar. Men risk för att låta pretto vill jag nog ändå påstå att jag mycket hellre har tur i kärlek.

Jag drar mig tillbaka ett tag nu, slickar mina sår och väntar på att allt det onda ska försvinna.
Ta hand om varandra!

Kommentarer
Postat av: mamma

Om du vill ha lite slickhjälp så finns det två gullevovvor som gärna hjälper till! Jag kan stryka dina guldlockar och sjunga dig milda sånger. Skönt att veta att du iaf ser alla oss som finns här runt omkring dig. "Du går icke ensam". kram mamlan

2008-02-18 @ 09:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback