say what?!

Sa jag att våren var på väg?
Oh, färlåt mig..
Rättelse: Våren är INTE på väg. God damn it!
När jag och Bella slog upp ögonen idag och kikade ut genom förnstret höll vi båda på att falla omkull. Helt sjukt mycket snö! Vad hände egentligen? Det ska jag tala om för er mina vänner, det här är vad som händer när vi inte värnar om miljön. Global warming är vad det är. Hua.


Vinter i mars på Studentvägen.


Annars då? Jotack bra. Vaknade lite för tidigt idag, men det gör liksom inte så mycket. Håller på och påsktvättar, måste få serveringkläderna rena och fräsha inför kvällens Hjortron. Det är med skräckblandad förtjusning som jag släpar mig ner till nationen i eftermiddag. Time för revanch.

Ha en fin dag mina vänner, ta hand om varandra!




 

Kommentarer
Postat av: Lussan aka Tussan

GLOBAL WAAAARMIIIING! hahaha, tänker bara på din dundersköna dröm då!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback