rödvin

Denna fantastiska dryck som vid inmundigande gör mig rusig och euforisk. Med ens glömmer jag alla mina bekymmer, all stress och alla mina måsten. Jag tillåter mig själv att slappna av och bara leva i nuet för ett par timmar. Och när dessa timmar fördrivs i sällskap av min Jennytussluss blir lyckan och tillfredsställelsen total. Lammgryta, julmust, rödvin, soffa, ny musik och dans fyller mig till bredden och jag är lycklig. Just ikväll stod jag emot frestelsen att fälja med ut, till Uppsalas mesta stammishak (i alla fall för min och Jennys del). Jag stannade snällt och förståndigt hemma för att inte riskera att komma hem alldeles för sent. För imorgon är en stor/lång dag. Det är landskap på Norrlands nation och jag ska (förhoppningsvis) bli vald till Cm. Nervositet och förväntan.

Nu ska jag krypa ner i sängen, med tre täcken och alldeles för många kuddar.
God natt vänner.

Kommentarer
Postat av: Anonym

God natt min underbara duva!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback