gammal frustration

Jag skrev det här för länge sedan, närmare bestämt hösten 04. Men det stämmer fortfarande..
Jag blir så trött på alla dessa människor i min omgivning som inte vågar tycka någonting. Eller alla dessa unga (och vuxna) människor som bara tycker och håller med för att det låter bra, men som inte tar sig tid att reflektera över vad det är som egentligen sägs.

För dom får mig att framstå som en vetgirig bitch som alltid vill svara på alla frågor och som alltid ska tycka om allting. Och jag är inte sådan, egentligen. Under huden är jag nog lite osäker jag med iofs. Så vem är jag att dömma?
 

 
 What's new?
- Jag har kommit in på lärarprogrammet
- I helgen var det exakt ett år sedan jag träffade the man of my dreams
- Jag fick godkänt på min hemtenta om kvinnomedicin :)

Nu ska jag borsta tänderna, pilla med tandtråd och krypa ner i sängen, dock alldeles ensam men imorgon kommer jag att vara hos min prins igen. Tjugofyra timmar känns som en evighet.
God natt darlings


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis gumman till att du kom in på lärarprogrammet!!!!!
GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!

2006-12-21 @ 18:11:44
Postat av: Maria

och hemliga mannen är...?

Postat av: elin

åh, marialill. Så upplyftande att läsa dina inlägg, det var allt för länge sedan vi sågs! det verkar som att livet flyter på som det ska för din del, härligt att läsa! kisses and hugs från din gamla buksyster;)

2007-01-11 @ 15:56:40
Postat av: Fiola

Maria!

Var har du tagit vägen?
Saknar dig.

2007-01-12 @ 23:19:46
URL: http://fiolaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback