three little birds.

Jag skule vilja ge en eloge till Rättvisk underbaraste tjej, Fiola, för att hon citerade min nya idol på sin blogg. Corinne Bailey Rae är helt klart något utav det bästa jag har kommit över i musikväg. Hennes röst och texter ger mig fjärilar i magen och det känns som att solen skiner till och med när det regnar.

On air: Butterfly (Corinne så klart)

Igår kom det pengar, och genast blev jag mycket gladare. Jag har redan hunnit inhandla allt det som jag så länge har fått lägga på väntehyllan. Nya sommarskor x3 från skopunkten (eftersom dom jag har traskat runt i under våren är näst in till obefinliga), en klänning till storebrors bröllop från lindex (yay!), tunika x2 från gina, ett par nya örhängen och en kajal från dior.

nu ska jag ta med mig min brassestol och lite plugg ner till gräsmattan a.k.a "playan". Han en underbar dag mina vänner, det ska jag ha :).

PS En stor kram och ett kryapådig till Elias.

Kommentarer
Postat av: mamma

Vill gärna ha lite smakprov på nya favvomusiken. Kan du ladda minnet när du kommer nästa gång?
kram från m.

2007-05-26 @ 16:41:44
Postat av: maria

självklart lilla mamma :).

Postat av: Fiola

Åh! Vad glad jag blir! HON ÄR HELT UNDERBAR!

2007-05-28 @ 15:07:27
URL: http://fiolaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback