and i began to wonder

Jag funderar. Skulle vilja byta blogg. Skapa ett konto på blogger.com istället. Verkar som att kan kan pula lite mer med layouten där. Dock känns det ju lite tråkigt att inte kunna ta med mig alla inläggen här ifrån. Eller ja jo visst skulle jag kunna vara hyperambitiös och kopiera över allt men, är det värt det?

Gick upp tidigt och promenerade ner till jobbet idag. Underbart kallt och jag fick se solen gå upp över slottet och ett vintrigt Uppsala. Kikade in hos Tomas och lekte med en katt på vägen hem från jobbet. Städade mitt rum och nu ska jag alldeles strax återgå till Hugo och Josefin.

Kärlek till er alla.

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Är det där jag bloggar? Jag tycker alla bloggadresser låter likadana... men du är hjärtligt välkommen till mitt bloggarställe. pussokram, mamma

2007-11-26 @ 22:58:18
Postat av: maria

alldeles riktigt lilla mamma. jag ska fundera lite till, men det lutar åt att byta.

PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback